Foto-bok saal digital Professional Line Fotobok

Beställde en fotobok av ett märke jag inte provat förut, saal digital. Boken är närmare bestämt deras Professional Line Fotobok. 
Jag beställde med matt premiumtryck och utsida i linnetyg och 52sidor. 
Boken kostade 1295kr inklusive frakt

När jag fick boken kändes den väldigt gedigen och det kändes att boken i sig höll mycket hög kvalitet. Själva trycket var bra av bra kvalitet men tyvärr blev alla bilder något underexponerade, som jämförelse beställde jag alla bilder som var med  boken som 10x15 format av en annan leverantör och de var betydligt bättre när det gäller ljus. Men boken från saal digital hade dock avsevärt bättre färg riktighet.

Sammanfattnings vis kan man väll säga att boken är av mycket bra kvalitet och ävenså bildtrycket. Tyvärr kan jag tycka den är lite i förhållande till andra leverantörer.

/ Mattias

Kommentarer